En smakbit på en söndag-Rovmärkt

Blogginlägget är skrivet av Rämmengården.

 Idag är det söndag igen. Min man har jobbat hårt med Williams rum, så det är inte mycket kvar, bara lite små detaljer. Vi var iväg en tur till byn igår och handlade till middagen, annars har vi varit hemma. Jag bakade kärleksmums till familjen. Till middag blev det potatisgratäng och hemma gjorda köttbullar. Solen skiner idag så skönt. Idag blir det att förbereda barnen för i morgon är det skola igen. Tråkigt att loven går så fort. Det är skönt…

Läs hela blogginlägget här: En smakbit på en söndag-Rovmärkt