Blogginlägget är skrivet av Inte som alla andra.
Hallå där ute i den berömda holken. Hoppas att läget är fint med dig, vilket det är med mig. Denna kväll har jag varit på vattenträning (vattengympa) med min grupp. Vi var bara typ 12 stycken på trän…
Läs hela blogginlägget här: 1h vattengympa